22 febrero 2010

Collons!!

“S’ha d’aprendre a conviure amb l’enyorança, el record i l’amor absent”. Sí, i? Això costa, collons!

Ja ha passat temps i encara no m’acostumo. La seva veu, la seva mirada, la seva pell, les seves olors... Els seus consells, les discussions, els petons i les abraçades.

Ahir vaig tenir una il·lusió: la seva figura caminava tranquil·la, diria que parsimoniosa, com si s’estigués prenent temps per a mirar-me i somriure’m mica en mica, amb el seu silenci cada cop més habitual, amb la seva serenor de qui sap que m’arrencarà un somriure de complicitat.

Però no, va ser un miratge. Al seu costat no anava el seu amor. Aquell cos baixet i feliç que gaudia del passeig vespertí no era ella.

Van ser pocs segons, el justos com per anar d’un pol a l’altre d’aquell brot d’esquizofrènia passatgera. Uns pocs segons de felicitat pel retrobament esperat i de hiperbatec ventricular pel retorn a la realitat.

Sí, això costa, collons!

Ahir tenia ganes de plorar. Vaig tornar a posar “La vitta é bella” per tornar-me a veure de petit, emmirallat en el meu Guido particular, menys pallasso, però igual d’humà, i vaig plorar.

Avui torno a tenir ganes de plorar, i demà les tornaré a tenir. Però s’ha de conviure amb l’enyorança, el record i l’amor absent. I costa, collons! I hem de treballar, i riure, i cuidar dels nostres.

I també plorar. Perquè, passin molts més cinc anys, el trobo a faltar.

I això costa, collons!

Sant Feliu, 22 de febrer de 2010. Quinto año de la derrota.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, he entrat al teu blog per casualitat i m'ha agradat molt. Veig que no et talles a l'hora d'expressar els teus sentiments, o com tu dius "les teves reflexions personals". Felicitats per ser com ets perquè dono per fet que ets un home sincer i sensible i em sorpren ja que no n'he conegut gaires. Continua escrivint les teves reflexions perquè tot i haver-hi entrat per casualitat m'ha interessat el que dius sobre que “S’ha d’aprendre a conviure amb l’enyorança, el record i l’amor absent”. Sí, i? Això costa, collons! i després he continuat llegint fins arribar a l'article de "lo que mola" i "lo que no mola" i m'has fet somriure, precisament ara que estava depre.Gr!

Anónimo dijo...

Molt maca aquesta nota. Escrita des de dins, amb el cor, sincera. De debó. Felicitats!
sònia p.

misticaluz dijo...

Mercés per compartir!

salutacions!

Beatriz

Anónimo dijo...

Ets la bomba!!! No només el parlar et pot si no que l'escriure tb...és genial trobar gent així pel món, quan menys t'ho esperes i al lloc més insospitat...Em penso que em deixaré caure per aquí de tant en tant. Apa siau!!!